loading...

شرکت سازه چادری کاوشکام

بازدید : 9
پنجشنبه 19 آبان 1401 زمان : 12:30

سایبان‌ استخر‌ استفاده های زیادی داراست و اصلی ترین آن در امان‌ ماندن‌ از تابش‌ مستقیم‌ پرتو خورشید‌ است ، وضع تن‌پوش در پیرامون برای رفاه افزون‌تر اشخاص بویژه بانوان و عطا کردن نمایی قشنگ به پیرامون استخر‌ بوده است.

کاربرد‌ سازه‌ چادری‌ و سایه بان به عنوان سایه بان استخر‌ در استخر‌های‌ روباز از شکوه زیاد بهره‌ور شده . برکه روباز یک محل آسودگی قسمت برای ازبین‌بردن استرس و جراحت وظیفه های روزمره گشت . عامل پارچه ای و خصوصیت صرف از حوضچه در ته تابش خورشید به بهیچوجه عنوان مسرت‌بخش نبوده.

سایبان‌ استخر‌ یکی از سازه‌های‌ پر مستمع درسایبانها و وابستگی مندان به آب‌تنی شد . چنانچه شما در خانه یا ویلای خود‌ استخر‌ رو باز دارید یا گروه ای بودید که در آن حوض وجود خواهد داشت برای خاطرجمعی کامل تر و استخدام مستمع کامل تر به شما پیشنهاد می دهیم حتما از سایبان‌ استخر‌ در محوطه‌ خود‌ استفاده‌ بکنید.

آرامش‌ نشستن کنار‌ استخر‌ از یک سو و خورشید دریافت در یک زمان گرم تابستان از سوی دیگر مطلوب ترین روزگار را در تابستان گرم به رهاورد می آورد . فراوانی از عهد ، نواحی پیش برکه از اشعه آفتاب اندکی بازداشتن می کنند ، که می تواند زمان هنگام کیف جا به جا کردن از فضای برونی باورنکردنی را متناهی اجرا کند.

الگوریتم بازداشتن زیبا برای اشعههای مهر تابستان و سایه استخر‌ و بادبان سایه ای خواهد بود . با وسعت تقریباً بی‌شمار برای سفارشی سازی و گزینههای طراحی کردن لایتناهی .افزودن سایبان گزینههای اضافی برای شمس دریافتن ، فراغت ، طعام صرف کردن ، تحقیق و حالات دیگر برای شما خواهد ایجاد کردن. اندیشه های سایه فراز استخر‌ با کمی ابداع به شما یاور زاید در تماس با یک ملاذ بسیار خوب تابستانه درست می کند.

ویژگی های سایبان‌ پارچه ای استخر‌ جدید و زیبا‌

سایبان‌های‌ پارچه ای استخر‌ زیبای و جدید است و گیرایی اضافی به استخر‌ شما می دهد‌ . در حالی که ظرافتی که شما از این سایبان‌ها‌ دریافت‌ می کنید‌ بهتر‌ خواهد شد بدانید که آنها مرتبه یک می باشند و از وضعیت کیفی خیلی زیاد برخوردارند.

رنگ پارچه هایی که سایبان‌ها‌ دارند را شما قادر خواهید بود برطبق مذاق خودشان انقلاب دهید و یکی از رنگ بندیهای زیبا را تهیه دهید تا با دکوراسیون استخر‌ شما هماهنگ‌ گردد.

سایبان‌ پارچه ای استخر‌ ، نو و محبوب‌ اند و از زیبایی‌ بسیار ای بهره‌ور می باشند که در اثنا داشتن لطف ساختن رتبه یک همان می باشند .رنگ پارچه و سازه‌ را قادر خواهید بود برحسب دکوراسیون فضای خویش تعیین نمائید .

محافظ‌ خورشید

بدن‌ انسان‌ حتی در آب و هوای مطبوع و وقت های ابری زیر اشعههای زیان‌آور افتاب قرار می شود .شما قادر خواهید بود بلا دلواپسی از اسیبهایی که درخشش روشنایی شمس به غلاف می رساند با خانواده‌ از استخر‌ استفاده‌ کنید‌ . سازه‌ پارچه ای تالاب اشعههای زیانمند uv خورشید‌ گرفت می کنند و درخواست شما به کرم ضد افتاب را کاهش‌ دهید .

خنک‌ سازی

وجود سایبان‌ استخر‌ در تابستان افت دهنده قشنگی برای دمای آتمسفر خواهد شد .این افت گرمی بخصوص در روزگار سرظهر و نور صاف آفتاب به حداکثر خویش می رسد . شما عاری درخواست به کم نمودن هنگام استعمال از حوضچه قادر خواهید بود در تابستان و در دمایی تحتانی در استخر‌ آب‌تنی نمائید .

پوشش‌ پارچه ای استخر‌

موافق تحقیقات ادا تبدیل شده دست‌کم حد کسر گرما به معیار ۱۰ پایه سانتیگراد شد .

سقف‌ متحرک‌ پارچه ای

۶ جهت برای خریداری سقف‌ متحرک‌ پارچه ای

فضای خنک‌ در تابستان

ایجاد‌ هوای خنک‌ و دلپسند در اوج‌ گرمای تابستان

گسترش‌ فضای زندگی

سایبان‌ برقی‌ یکی از مسیر های زیاد و کم‌بها برای بسط فضای زندگی شما شده .

بکارگیری در زمستان

سقف‌ متحرک‌ یک ماوا شایسته برای وقت های مطری و برف‌آلود برای فضای ظاهری می باشد .

محافظت‌ نور‌ خورشید‌

حراست خودتان از اشعههای زیان‌بار خورشید و تولید سایه سرد و به درد بخور خواهد شد.

ابداع گرداگرد فردی

با یک پوشش پویا حریم‌ فردی خویش را حفظ‌ نمایید‌.

محفافظت از مبلمان‌

با سقف‌ متحرک‌ برقی‌ می توانایی مبلمان‌ در فضا باز را از هر صدمه نگاه‌داشته داشت.

قیمت‌ سایبان‌ استخر‌

قیمت‌ سایبان‌ متحرک‌ استخر‌ از قبیل دیگر سایه‌وان های پادار و آفتاب‌گردان اتومات با نکته به ابعاد و میزان شامیانه ، متریال چیز بکارگیری در قدم ها پدیدآوری سایه‌بان برقی‌ یا قرص ، جنس پارچه یا پوشش‌ سایبان‌ ، نشان یا کمپانی پدید آورنده عرش و گونه استعمال مطرح و تعیین‌ می گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 207
  • کدهای اختصاصی